Längtan

Idag vaknade jag vid halv 2 tiden och har sedan dess, förutom promenad med vovven, suttit i soffan! Nattens skift gick i magsjukans tecken så nu är det bara att hålla fingrarna och hoppas jag klarar mig!
En vän till mig har nyss kommit tillbaka från en utlandsresa och då började ju jag självklart längta tillbaka till den utlandsresan vi gjorde till Montenegro i höstas. Gud vad härligt det var och vad roligt vi hade. Var jag, sambon, mamma, moster, mormor, mammas sambo och 4 från hans familj som åkte. Var en mycket rolig resa vill jag lova!
Idag när sambon kom hem så hade han köpt med godis åt mig hem och senaste numret från "Alltihemmet special". På framsidan står det en stor rubrik, inred lantligt :) Han är att för go och tänker på mig! Nej nu ska jag försöka göra nått innan jag ska tillbaka till jobbet ikväll, ha en fortsatt bra dag!

Jag o Lars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0