Vilken härlig dag!

Idag är det otroligt fint väder ute, synd att man inte kan gå ut och umgås med vänner eller familjen en dag som denna eftersom man fortfarande smittar. Men imorgon så smittar jag inte längre så då jäklar får solen titta fram en liten stund iaf så ska jag dra med sambon och vovven på en promenad.
Idag har jag varit ensam sen jag vaknade. Lars är och spelar innebandyturnering med jobbet och de har gått till final så de ska spela sista matchen om ca 30 min sen är de väl färdiga. När jag pratade med han för nån timma sedan hade han gjort 2 mål och assisterat 2 utav 8 mål. Så duktig så :)
Nej nu tror jag att jag ska gå ut på balkongen och sätta mig en stund och njuta lite av solen iaf!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0