Two shabby chicks

Har hittat ännu en sida i min smak :) Two shabby chicks heter den och det är många mysiga dekorationer och fina möbler dom har. Fast det är synd att de ej har så man kan beställa möblerna över internet utan är tvungen att köpa det i deras affär i Nacka vilket är ca 40 mil ifrån mig!
Men här kommer iaf några fina bilder:

Fågelholk    ..      ...   
....   ...    ...
Kan inte bestämma mig vilken av dekorationskottarna jag gillar mest, den klarvita eller den smutsvita :) Fågelholken är urgullig och det blåa glasskåpet och zinkskåpet är jättefina. Den sista är en vägghylla där man kan ha sina blommor och grönsaker i som man planterat när man har en balkong med lite plats, Perfekt!

Ska skicka iväg ett mail till Bygglov och höra om de kanske skulle vilja komma och hjälpa till i vår fula lägenhet :) Ska bara fixa en kopia på ritningarna så är det bara att hålla tummarna ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0