Städdag

Gud va kallt det var när jag gick ut med Alfons för sista gången idag. Brr!!! Han orkar knappt ha tassarna i backen. Försökte ha på honom mina strumpor förut men det gick inte för de åkte av direkt. Tror inte de står emot så mycket kyla men ändå :) Idag har jag inte gjort mycket vill jag lova och det känns underbart! Imorgon ska jag stor städa om de inte ringer ifrån sättra gården och plocka ner en massa skit ner till källaren, städa undan julen, lämna in min dator, ringa till akassan och den som har koll på hur många timmar man jobbat. Lars ska jobba han så jag har 8 timmar för mig själv att dola! :) Nej nu ska jag krypa ner i sängen och sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0