sammanfattning

Nu är det väl dags att man skriver ett litet inlägg, tror det var flera månader sen sista jag skrev :) Kanske ska sammanfatta lite av vad som hänt först. Jag har jobbat en hel del de sista månaderna, samlat ihop till a-kassa (fast jag har inte skickat in papprena än dock, kannske borde göra det) Har fått börja vara på andra plan och inte bara plan 2 vilket känns konstigt och rörigt men ska väl gå om jag får vara där ett tag. Sen med kärleken är det bra :) Har varit osams för första gången på nyår vilket inte var kul alls eftersom både jag och Lars har ett jäkla temperament och inte ger oss i första taget. Stortrivs med att bo tillsammans med honom för att han är en sån som skämmer bort den han är tillsammans med och hjälper till med allt som har med städning och matlagning att göra. Faktiskt nästan bara han som lagar mat när jag tänker efter :) Han vill göra saker och inte bara sitta hemma vilket är ett STORT + måste jag säga! 
Med resten av familjen (alltså Alfons) så har han varit sjuk och det har hänt en del olyckor under höst/vintern än så länge. Han har också kastrerats vilket var värt de nästan 3000 kr som jag fick betala. Han är lugnare och han juckar inte på allt han ser vilket ju är trevligt :)
Sen har ju jul och nyår varit också. Julen var rörig och bestod mest av jobb eftersom jag jobbade 23-27 december. Fast jag lyckades träffa de flesta och byta julklappar iaf. Sen nyår har jag ju redan skrivit om. Jätte bra och roligt fram tills halv 1-1 nån gång och sen så började vi bråka om något som jga inte har en aning om vad det var och det slutade med att jag gick ifrån Linda och Robert utan nyckel så jag kunde ta mig in i lägenheten. Inte så smart med tanke på hur kallt det är denna vintern. Kollade på termometern nyss och den står på -25 grader. Affe kan inte ens gå ut utan att det gör ont i han små tassar. Ska sätta på honom mina strumpor sen får vi se om det fungerar.
Nu ska jag äta mat som Lars självklart lagat :)
Ha det bra! P&K Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0