Äntligen!

Nu har jag äntligen tagit ett steg för att göra något åt min hud. I ansiktet har jag torr och känslig hy vilket resulterar i torrfläckar, att jag är rödflammig i ansiktet, flagnar torr hud och får små finnar. Nu har jag läst jätte mycket om just min hudtyp och kollat upp väldigt många märken. Fastnade för loviderms dagkräm ros och nattkrämen i samma serie. Loviderms hudvårdsserie är svensktillverkad och farmaceptisk. Deras produkter är speciellt framtagna för den torra och känsliga huden. Passar utmärkt till acne eller rosacea. Det som gör Loviderms produkter så unika är att de är milda och mycket effektiva cosmeceuticals.
- Rekommenderas i förebyggande syfte efter en plastikkirurgisk operation.
- Loviderms behandlingar och produkter är uppfräschande, återfuktande, uppbyggande, uppstramande, uppfriskande, sammandragande för stora porer, ytliga veck och små linjer.
- Ej mineraloljor.
- Enbart testade på människor.
- Irritationshämmande.

Superbra tror jag det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0