Säger det en sista gång

Idag fick jag reda på att jag ska jobba hela helgen. Gott!! Måste få 5 skift till denna månad för att få ihop till denna månads a-kassa. Är så jäkla nervös hela tiden för att man ju faktiskt inte vet om man kommer få jobba så mycket framöver så man får ihop till räkningarna. Bara jag lyckas få ihop till a-kassa kan jag slappna av lite iaf så man vet att man i alla fall får något. Hur mycket jag får har jag ingen aning om men bättre än inget.
Sen tänkte jag bara klara upp ett rätt så roligt rykte som går på hagfors att jag och Lars ska ha barn, det ska vi inte :) Så nu kan ni prata om nått annat istället, hagfors är att ett rätt så roligt ställe om man tänker efter :)
Nog om det, affe skulle ha kastrerats den 21 men får ringa och avboka det för jag har ej råd. Ska betala av mina MÅNGA räkninga denna månad så när nästa löning kommer, som inte kommer vara så stor, så har jag inte så mycke att betala.
Framöver nu kommer det bli lite förändringar, känns konstigt, roligt, nevöst, bra, läskigt och helt underbart! Kommer nog bli riktigt bra till slut kan jag tro ;)
Jag tror att jag har drabbat utav sömnsjuka sedan ja träffade Lars :) Jag somnar som ett barn vid 11 på kvällen, sover till 10-11 dagen efter och så sover jag en timma på dagen! Har aldrig sovit så mycket som jag gör nu och jag har inte mått så här bra som jag gör just nu på väldigt länge heller. Det förtjänar jag! :)
Nu ska ja ut med affe som ser väldigt uttåkad ut. Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: ida

Ja det förtjänar du :)

2009-09-15 @ 18:01:27
Postat av: Martina

Jag är så otroligt glad för din skull poppi :)

2009-09-15 @ 19:25:01
URL: http://blondeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0