Feg man kan va!

Jag skulle väl ha varit till läkaren och pratat om att ta bort mina halsmandlar idag men i natt så fega jag ur.  Så i morse när klockan ringde så ringde jag och avboka min tid :/ Vet att jag kommer ångra mig när jag blir sjuk igen om några veckor men så är de. Jag tänkte igår innan jag somna att om man inte mår så bra psykiskt så kan det påverka att man blir sjuk oftare och nu mår jag ju super bra och känner mig väldigt glad så då kanske det lugnar ner sig lite. Plus att ja o Lars ska börja gå och Ann ska tvinga iväg mig till styrkan så då blir nog mitt immunförsvar lite starkare. Får jag hoppas :) 
Nu är Lars hemma o tvättar så jag ska läsa lite i min bok och ringa karro, om hon nu är vaken och fråga när hon kommer in till Hagfors med ljudböckerna o för att hämta nyckeln.. Sen när han har tvättat klart så ska han, jag o affe gå runt sjön, handla mat, ta oss en dusch, laga mat o MYSA :) Sista kvällen i huset för i morgon flyttar vi hem igen :( Vet inte om det är nått jag gärna vill men jag tror mamma och Thony blir sura om vi byter lås och inte släpper in dom när de kommer hem från Grekland :) 
Nej nu har karro sovit nog så nu ska jag ringa o väcka henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0