Internet

Idag så har Tobbe fått internet! Gott gott!! Han beställde även digital tv med en massa kanaler. Så nu har han 100 in och 10 ut så nu ska det väl gå snabbt om man vill ladda ner : ) I onsdag så var jag ute. Först var jag och linda vid Marie och Mattias och sen drog jag och Lisa till parken och efter det drog jag hem med stefan och pierre. Det bästa citatet på hela kvällen var när vi var på väg hem och Stefan säger: Jag är inte sexig. Det va ingen som prata om det och det var som om han inte fattade själv vad han sa och han visste inte att han sagt det efteråt. Kul var det iaf : ) Sen kom tobbe till Pierre och det blev stopp i avloppet så Pierre stod med foten ner i toaletten. Ungefär då somnade jag och väcktes 5 minuter senare utav att Stefan slog mig på rumpan : ) Riktigt ont gjorde det. Sen gick jag och Tobbe hem vid 7 eller vad hon var. Riktigt trött var jag då.
I morgon ska jag nog också ut med Ida och julie! Kanske Linda också om hon inte har för mkt att göra. Ska bli kul. Om jag inte är för trött. Sen åker jag tillbaka till Örebro med Ida på söndag. Ha d bra!

Kommentarer
Postat av: Lintha

tid har jag nog, men jag är sjuuuk, synd om mej! ;)

2008-05-03 @ 10:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0